Aihe: Excel Pivot – raportoijan työkalu
Aika: 13.5.2020
Puhuja: Päivi Pylvänen
Excelin ketterät luetteloaineiston ja raportoinnin välineet auttavat sinua luomaan luettavia ja informatiivisia raportteja nopeasti. Excelin Taulukko (Table) -toiminnon avulla luodaan luotettavat edellytykset Pivot-raportoinnin tuottamiselle, jonka jälkeen raportin tekeminen onnistuu varmasti.
Tässä webinaarissa saat ideoita, miten muokkaat aineiston raportointiin soveltuvaksi ja huomaat, miten helposti voit luoda ja muokata Pivot-raportteja.
Ovatko käyttämäsi kokoustyökalut asianmukaiset, vai meneekö aikaa turhaan säätämiseen?
Jotta yhteiselle ajalle saadaan vastinetta, on yhteiset pelisäännöt sovittava ja käytettävä oikeita työkaluja.
Tässä webinaarissa kerromme sinulle, miten Outlookia, To Do:ta, Teamsia ja OneNotea hyödynnetään sulavasti kokouksen eri vaiheissa – suunnittelussa, aikatauluttamisessa, ennakkotehtävien jaossa, kokousmuistiinpanoissa ja itse kokoustamisessa.
Agenda:
- Tehtävät ennen kokousta
- Teams: online-palaverissa toimiminen
- Muistiinpanot OneNotella
Webinaaritallenne
Webinaari kuuluu viisiosaiseen Office 365 tietotyöläisen tukena -webinaarisarjaa.