Microsoft Dynamics 365

Tekoälyllä vahvistettu, monipuolinen liiketoimintaratkaisu, joka parantaa asiakaskokemusta ja optimoi liiketoimintaprosesseja.

Microsoft Dynamics 365 on kattava liiketoimintaratkaisu, joka yhdistää CRM:n, ERP:n ja tekoälyn. Se tarjoaa yhtenäisen näkymän liiketoimintaan, parantaen päätöksentekoa, asiakaskokemusta ja tuottavuutta. Dynamics 365 mukautuu yrityksen tarpeisiin ja skaalautuu kasvun mukana.

Dynamics 365 integroituu olemassa oleviin järjestelmiin tarjoten monikanavaisia ja personoituja asiakaskokemuksia. Dynamicsilla optimoit liiketoimintaprosesseja, parannat asiakasuskollisuutta, lisäät työntekijöiden tuottavuutta ja tunnistat uusia liiketoimintamahdollisuuksia tekoälyn avulla.

Microsoft Dynamics 365 ei ainoastaan paranna nykyistä liiketoimintaa, vaan luo myös uusia kasvu- ja innovaatiomahdollisuuksia.


Palveluitamme

Sulava tarjoaa asiantuntemusta ja kokemusta Dynamics 365 –ratkaisuihin, ja auttaa sinua saavuttamaan hyödyt liiketoimintaprosessien optimoinnista, toimintojen modernisoinnista ja palveluiden tehokkaasta käytöstä muutosjohtamisen keinoin. Tutustu tarkemmin muutamaan Dynamics 365 –palveluun ja Sulavan tarjoamaan.

Ota yhteyttä Sulavaan!

Dynamics 365 Sales & Customer Insights Journeys

Dynamics 365 Sales & Customer Insights Journeys (ent. Marketing) on tekoälyä hyödyntävä ratkaisu myynnin ja markkinoinnin tehostamiseen. Se tarjoaa työkalut asiakassuhteiden hallintaan, myyntiprosessien tehostamiseen ja personoitujen markkinointikampanjoiden luomiseen.

Sales keskittyy myyntimahdollisuuksien ja asiakassuhteiden hallintaan, kun taas Marketing tarjoaa työkalut monikanavaisten markkinointikampanjoiden suunnitteluun ja toteutukseen.

Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Microsoft Dynamics 365 Customer Service tarjoaa työkalut ja resurssit saumattoman asiakaspalvelun toteuttamiseen monikanavaisesti. Se mahdollistaa tehokkaan kysymysten, palvelupyyntöjen, reklamaatioiden ja ongelmien ratkaisun sekä reaaliaikaisen tuen käyttäen tekoälyä ja automaatiota.

Palvelun avulla yritykset voivat rakentaa vahvempia asiakassuhteita, parantaa tyytyväisyyttä ja asiakasuskollisuutta sekä tehostaa asiakaspalvelutiimien toimintaa. Lisäksi palvelu kerää arvokasta asiakaspalautetta ja -tietoa liiketoiminnan kehittämiseksi.

Microsoft Dynamics 365 Field Service

Microsoft Dynamics 365 Field Service tehostaa liikkuvien työntekijöiden toimintaa. Se tarjoaa ennakoivaa palvelua tekoälyn avulla, parantaen asiakastyytyväisyyttä.

Ratkaisu tarjoaa työkalut ja ominaisuudet, jotka lisäävät työntekijöiden tuottavuutta, tehostavat asiakaskäyntien aikataulutusta, mahdollistavat etätuen ja tarjoavat monikanavaisen asiakaskokemuksen. Tämä siirtää palvelun reaktiivisesta proaktiiviseksi ja ennakoivaksi, samalla luoden innovaatiomahdollisuuksia liiketoimintamalleihin.

Dynamics 365 Field Service parantaa erilaisten palveluorganisaatioiden, kuten esimerkiksi asentajien, kodinhoitajien ja siivoojien, työskentelyä asiakkaiden luona.


Dynamics 365 -koulutukset

Microsoftin koulutuskumppanina tarjoamme virallisia sertifikaattiin johtavia Dynamics 365 -koulutuksia, jotka auttavat sinua ottamaan täyden hyödyn irti teknologiasta.

Osallistu julkisiin koulutuksiin tai voimme räätälöidä koulutuksen juuri sinun tarpeisiisi sopivaksi.

Sulava Advisor Services – jatkuvat palvelut

Varmista, että Microsoft 365 -ympäristösi Dynamics mukaan lukien tukee liiketoimintatavoitteitasi ja kohtaamasi haasteet ratkaistaan nopeasti ja luotettavasti.

Organisaatiollasi on tarvittava tieto kaikista käytössä olevista ja tulevista palveluista ja toiminnoista. Valitse palveluistamme tarpeidesi mukaan.

Töihin Sulavalle?

Haluaisitko työskennellä Sulavalla? Haemme jatkuvasti uusia tekijöitä joukkoomme! Lue lisää Sulavasta työnantajana ja avoimista työpaikoistamme. Jos kiinnoistuit, voit jättää hakemuksen vaikka heti!

Muutosjohtaminen ja jatkuva tuki

Palvelu tarjoaa tukea muutosjohtamiseen, jotta asiakkaan organisaatio voi omaksua uuden teknologian ja toimintatavat. Se voi sisältää viestintäsuunnitelman luomisen, henkilöstön vastustuksen hallinnan ja jatkuvan tuen tarjoamisen järjestelmän käytössä.

Tutustu Dynamics 365- blogikirjoituksiimme!

Copilot uudistaa Dynamics 365 -toimintoja!

Copilot uudistaa ryminällä Microsoftin ohjelmistoja, myös Dynamicsia! Olit sitten markkinoinnin, myynnin, talouden, HR:n tai asiakaspalvelun työntekijä ja käytät työssäsi Dynamicsia, sinulla on nyt mahdollisuus hyödyntää tekoälyä omassa työssäsi.

Lue Sulavan blogista, mitä Copilot-toimintoja on jo Dynamicsissa – ja mitkä ovat kohta tulossa! Poimi talteen vinkit tekoälyn hyödyntämiseen Dynamicsissa omaan työhösi!

Dynamics 365: How to Choose the Right Plan and Save Money

Dynamics 365 offers a range of business apps for various needs, with licensing options including user-based and device-based licenses. Pricing depends on factors like apps, users, and devices, with options for base and attach pricing models.

How to save money while using Dynamics 365? Read Sulava blog and learn more!

Miten Microsoft Sales Copilot voi parantaa myyjän suorituskykyä?

Microsoft Sales Copilot tarjoaa myyntitehtävissä toimivalle avuksi tekoälyä hyödyntävän assistentin. Tekoälyapuri voi esim. luoda yhteenvedon sähköposteistasi, kirjoittaa vastaukset niihin, luoda yhteenvedon asiakkaastasi tapaamista varten, vinkata reaaliaikaisia tietoja kokousten aikana – ja tehdä puolestasi yhteenvedot sekä muistiinpanot myyntikokouksesta.

Pysyttele kehityksen aallonharjalla – lue lisää blogista Sales Copilotista ja sen käytöstä!

Lue kuinka olemme auttaneet muita organisaatioita

Ota yhteyttä Sulavaan!