Tekninen huttu käytäntöön – 2 laitehallinta-casea liiketoiminnan näkökulmasta

11.12.2020

Moderni laitehallinta aiheuttaa intohimoja lähinnä pesunkestävissä IT-ammattilaisissa.

Laitehallinta on kuitenkin tärkeä liiketoiminnan mahdollistaja niin joustavasta aika- ja paikkariippumattomasta työstä kuin kenttätyöstä puhuttaessa, ja myös yllättävän suuressa roolissa yritysostojen onnistumisen määrittäjänä.

Osallistu maksuttomaan webinaariimme, jossa kaksi kiinnostavaa asiakastamme kertoo miten laitahallinnalla on onnistuttu tekemään todellista liiketoimintaa!

Caset & puhujat

Ruka: Turvallinen etätyö

Rukalla työntekijät ovat tottuneet toimimaan kokonaan etänä jo pitkään. Rukan CDO Maria Fonsell kertoo, kuinka laitteet saadaan päivittymään automaattisesti vaikka laskettelurinteessä.

Ilkka-yhtymä: Helppo laitehallinta yritysostoissa

Yritysostoissa joudutaan usein integroimaan esimerkiksi Mac-laitteita Windows-ympäristöön. Tietohallintopäällikkö Timo Mäkinen kertoo, miten laitteet saadaan integroitua saumattomasti käyttöjärjestelmistä riippumatta.

Agenda

Johdanto & tervetuloa – Valtteri Aho, Sulava

Case Ilkka-yhtymä: Helppo laitehallinta yritysostoissa – Timo Mäkinen, tietohallintopäällikkö

Case Rukakeskus: Turvallinen etätyö – Maria Fonsell, CDO

Yhteenveto – Valtteri Aho, Sulava

Q & A

Webinaaritallenteet

Nähdäksesi videon, sinun tulee hyväksyä markkinointievästeet.
Webinaaritallenne
Nähdäksesi videon, sinun tulee hyväksyä markkinointievästeet.
Case Ilkka-yhtymä: Helppo laitehallinta yritysostoissa – Timo Mäkinen, tietohallintopäällikkö
Nähdäksesi videon, sinun tulee hyväksyä markkinointievästeet.
Case Rukakeskus: Turvallinen etätyö – Maria Fonsell, CDO